loading...
نگاه به زیبایی
amoo بازدید : 24 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500 


قیمت : 2313000 تومان


برند : TANK PAC


خرید پستی تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500 


قیمت تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


اطلاعیه مهم:
مشتریان گرامی توجه داشته باشید که برندهایی از قبیل تانک پک، آکوآاسپرینگ، تک و آکوآکلر یا برندهای دیگر فقط مطابق با برند اصلی دستگاه (درج شده برروی پیشانی، هوزینگ ها و فیلترهای دستگاه) دارای اصالت هستند و ذکر این برندها در مدل و عنوان دستگاهها ، تقلبی و سواستفاده از نام این برندها می باشند.
دستگاه تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای با برند معتبر تانک پک جدیدترین و به روزترین تکنولوژی در فرآیند دستگاههای تصفیه آب خانگی و ساخت کشور تایوان می باشد.
این دستگاه دارای فیلترهای قلیایی ساز، 4 در 1 می باشد.
د.
این دستگاه در سه مرحله ی ابتدایی کلیه املاح معلق ،کلر و آلودگی های نباتی و فیزیکی آب را میگیرد ودر مرحله بعد نیترات، نیتریت ،آرسنیک و میگروارگانیسم های مضر شیمیایی و فلزات سنگین از جمله سرب ، جیوه و ... . کلیه املاح سرطان زا را بطور کامل از بین میبرد.
دستگاه فوق دارای مرغوبترین " فیلتر قلیایی " می باشد.آب قلیایی موجب تولید هیدروژن و پایین آمدن پتانسیل اکسید و احیا می گردد. این فیلتر با استفاده از فرآیند الکترولیز اجزای اسیدی و قلیایی آب را جدا میکند تا PH آب را افزایش دهد.

در مطالعات اخیر اثبات شده است که نوشیدن آب قلیایی موجب سلامت پوست و مو ، بهبود عملکرد روده ، کبد و سیستم ایمنی بدن و هیدراته کردن بدن (عملیات آبرسانی به سلولهای بدن)، سم زدایی بدن ، کاهش وزن، کاهش قند خون در افراد دیابتی و … خواهد شد.


دستگاه فوق دارای ممبراین آمریکایی ، شیر اهرمی مجزا، مخزن ذخیره مجزای آنتی باکتریال می باشد که از بهترین و معتبرترین دستگاه های ارائه شده در بازار می باشد.
کلیه محصولات شرکت تصفیه سازان تحت لیسانس کانادا بوده و استانداردهای NSF – ISO – FDA – WATER QUALITY – CE، نشانگر کیفیت و سلامت محصول اروپا را دارا می باشد.
شرکت تصفیه سازان مهر با دو دهه سابقه فعالیت مستمر و تخصصی در زمینه واردات تصفیه آب های خانگی بر خلاف شرکتهای متفرقه و غیر تخصصی به جای ارائه یک برند واحد در انواع مدل و فیلترهای تکراری اقدام به عرضه دستگاه هایی با تکنولوژی روز دنیا ، در انواع برندهای متفاوت(15 برند معتبر) و فیلترهای متنوع نموده تا قدرت انتخاب و خرید مشتریان گرامی را افزایش دهد.


 



تصاویر بیشتر


 



تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500
تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500
تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500
تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500
تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500


 


 


خرید تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500 ارزان , تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500 با قیمت ارزان , خرید TANK PAC ارزان , TANK PAC با قیمت ارزان , خرید پستی تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500 ,خرید اینترنتی تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500, خرید تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500 با قیمت 2313000 ,خرید تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500 فقط 2313000 ,خرید TANK PAC تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500 ,خرید TANK PAC با قیمت 2313000,kharid تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500, gheymat تصفیه آب تانک پک مدل RO-TP2500  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو